felicia. maria sover hos mig, ensamma hemma!

Shooooooooooooooooooooo!
va händer? :) nej inget maria är hos mig, hon sover hära + vi e ensamma hemma, pumpar musik på hög nivå! sen snackar med sahab töönten på msn! vi va nyss ute dooin some biznizz :'D haha neejdå! idag chill dag gud va ja älskar fredagar! inga lektioner fan, efter lunch ja evin ros gizem lana tagga t älvsjö mässan, dära träffa vi bl.a lorin & ayla osv! de va chill, galet mycket folk! aja sen ja åkte till min mormor kusiner moster alla kom, för idag vare två år sen min morfar dog, 20 november, de va ljus för honom dära, dom hade lagt upp ett tal min moster skrev t hans begravning, grät första gången ja läste det men aja enough! imorgon ska ja antagligen se på bio med nadia eftersom ja missa bion idag :( när maria & evin gick men aja life goes on! sen imorn ska sova hos maria bääästa! min pappa kommer hem från spanien inatt, eller aa tror han har landat, IALLAFALL NU HAR JAG INTE TID ATT SKRIVA MER DE HAR HÄNT SAKER! SKRIVER SEN LOVE FROM FELICIA & MARIA


(den sista va inte seriös dock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0