felicia. now i'm that bitch!

Listen up!
Jag e trött på allt bullshit okej, vet ni (du) vad, i don't give a SHIT av vad du tycker okej. Jag önskar ja kunde säga att ja inte tar åt mig av vad folk säger, men jo jag gör det! Ja vet inte varför. Folk säger till mig, ta inte åt dig, dom vet vad dina punkter är, vad du tar åt dig av, men ta inte åt dig. Ja vill va någon som skiter i vad folk säger vad folk tycker, nej sorry girls, ja är inte sån. De sätter sina spår, de fuckar än vart man än går. Men nu fuck it jag skiiiter i! Döm mig för vad du tror, döm mig för den jag är. Men kom inte & snacka om du inte känner mig. Jag är den ja är. Like it or not, because i don't care!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0