felicia. sjuk

Tjaah bloggen, (:
idag är jag sjuk, så jag är hemma. Det bränner i min hals sen ja hade en sån huuvudvärk igår så de va inte sant. Igår hade vi skola, vi va på tekniska museét... Hahaha, & såklart näre är en och en halv timme innan vi ska åka, våran klass har fått flera varningar, vi blir utslängda ur museét haha. Så våran lärare tog oss på en iskall promenad, jag, evin, roz & lana satt & snacka på några stenar frös ihjäl men va med dom bästa. sen tåget tillbaka oxå min lärare fick något cp ryck på mig för ja & snubbe kaosat aa iaf. Efter ja & evin taggade t miriam & lotta sen maria kom strax efter, vi satte oss utanför fornoromano haha, som alltid (?) ja tror vi har suttit där utanför tre dagar i rad haha, inte undra på att ja fick huvud värk, sen vid fem maria va skit trött & hon kände sig sjuk så hon taggade hem, sen miriam & lotta tagga, ja träffa maria haddad vi rullade mot centrum sen evin smsa mig, så hon kom tillbaka sen lotta kom, evin mötte på två av sina vänner, skiit trevliga. Jag lovar evin ta åt dig av va dom sa,! Sen miriam kom haha, evin tagga ja & miriam chilla ett tag mötte på muzze, sen hon gick hem ja skulle vänta på gizem som kom från boxningen i solna, så perongen ozan kom, han satte sig vid mig tills han skulle möta några brudar, aa sen gizem kom & då rullade jag äntligen hem haha. :D efter en lååååång dag! sen aa nu är jag hemma - sjuk! ja vakna nyss min mamma & pappa tagga , ja hör att de piper av larmet, ja ba whuut ja går ner från trappan vårt larma går i gång på riktigt, ja kan tänka mig hur ja såg ut, ja sprang runt i huset som en javet inte vad, sen dom ringde från larmcentralen, så då dom fråga va som hänt & vårt lösen, ja berätta sen de va lugnt (: nu ska göra TE & sova lite kanske har nte sovit normalt på tre dagar. runt 3-4 , men igår kl 8 :)
bless !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0