felicia. tidsfördriv

Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej haha
Har du sett din bästa vän gråta? Aa det har jag
Vad åt du senast? köttbullar makaroner :'D
Har du fått någon komplimang idag? Aa det har jag
Har du någonsin fått höra att du liknar en kändis? Haha, javenne inte vad ja kommer ihåg iaf
Har du varit med i en rättegång? Nej & vill inte heller
Är du polare med grannarna? Man hälsar..
Vilka länder har du bott i? Sverige bara
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Kommer inte ihåg :o
Har du haft en stalker? Aaa
Är du för eller emot kärlek? Asså va e ens kärlek för något
Har du haft ett seriöst förhållande någon gång?  Aa de antar ja väll
Hur många gånger har du varit kär? 1 gång på riktigt alltså
Har du blivit sårad? Aa det har jag
Vem ringde dig senast? Mamma
Vilken tid gick du upp imorse? Halv åtta
Vad ska du göra i helgen? Bio sen resten inte planerat än ;)
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? '' Vad gör du <3 '' Av F
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Jag sooooooooov
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar mobilen
Vilket humör är du på idag? Glad antar jag :)
Vad ska du göra efter det här? Fortfarande städa mitt rum :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0