maria.k

har inte skrivit något idag/igår vet, men vi hade matteprov idag d gick väl bra aså ja fattar inte varför ja gör provet för ja kommer ändå få IG har fått de på alla mina matteprov fick bara godkänd på en ända i 7an för sam hjälpte mig HAHAHA annars nejnej, har IG varningar i idrott & matte haha, ja klara NO fett stolt för ja hatar de där hor ämnet som fuckar mitt huvud å nej vi har NO idag :(
iallafall efter skolan tagga ja ti centrum där miriam lotta evin & felli va, sen efter ja gick hem min lillebror hade hämtat pizza thank you hade inte ätit nånting på hela dagen höll på dö, ja ååt sen kollade lite på mama Jack HAHA ska kolla klart snart tror jag, sen jag somnade runt 6 ungefär å vakna vid 20 i 3 på natten så har varit vaken snart 2 timmar men känner mig ganska hängig tror ska forts sova alltså ska upp om 2 timmar å 47 min ;o

peace, skriver inlägg på morgonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0