maria.k

kan nte sova, som sagt sov i 24 timmar mer till & m.. haha e inne på facebook å dom ända some inne just nu e hamze pauli & oscar .. klockan e ba 2 snart fattar nte vrf folk sover nu.. aja jag vet att alla saknat mej i skolan AHAHA men ja kmr idag madde åker idag efter skolan oxå kmr sakna den jäveln fett mycke :( hon kmr itne komma på aik-göteborg matchen fyyfan men då blire me hamza å nadia tungt, ska bara fråga min bank alex ifall han kan fixa lite pengar.. hahah driver bror du vet ja älskar dej :) å sen angående om new moon så ere åldersgräns 15 år men mona räddade mig, hon ska ta me sin syrra some 18 såå ja går i vuxen sällskap, fan va ja älskar den där tjejen hjärta av guld .. www.naimimona.blogg.se kolla hennes blogg JA AVGUDAR DEN :D
aja allt för mej ska fortsätta va social mot  dom ja snackar med, å snart e filmen money talks klar seen ja ska se den :D hoppas min morsa nte vaknar hon kmr flippa hon har redan tagit min laptop sen hon ska ta den här oxå -.-
kärlek till er läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0