maria.k

jag gråter & springer
de livet tog ifrån mig, de förlåter jag inte
min kropp den bara brinner i tvivel de svider
känner kniven som sticker och svider i mig över detta livet
allting har ett slut, men slutet kan bli hårt
tiden läker alla sår, men nu har det gått för långt
brist på kärlek mellan mig och mitt liv
trött på motiven som bara ger mig skit
låt mig tänka en stund varför möter man sin död när man är så jävla ung?
det är meninglöst att frågasetta meningen med livet
meningen finns där men jag orkar inte skiten

var är du, tomheten sårar mitt inre det svider mer än mina tårar på kinden
jag saknar dig & älskar dig som ingen
nu får du vila bland änglar i himlen
Vila i frid, vi ses snart igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0