maria.k

hahah töönt re slutade skriva för ja inte berätta grejer asså paass jao snitchar inte på henne sen han ska få luft leka ball att nån gillar han.. EEEJ OMG JAG HAR ÅNGEST FÖR ATT JA NICKLAS ANTONIO SANNA Å EMMA VA I SAMMA RUM I MATTEN HAHAHA SAMMA RUM ME NICKLAS DEE GÅR ITNE ASSÅ !!!111 ÅÅ JA TABBA MEEJ SJÄLV IGEN FRAMFÖR EEN KILLE AA ALLA VET VEEM ASSÅ ÅÅH JA SA TI NÅGRA I MATSAALLEN HANE FETT KATTIG NÄR HAN KOM HEM OUUUFF GILLAR HAN SKIT MYCKE SEN JA MRKER ITNE HAN STÅR FRAMFÖR MIG ASSÅ JA SKÄÄMDES SKIT MYCKE TRODDE JA SKULLE SVIMMA HAAN BA SNACKAR NI OM MIG, ALLA DOG AV GARV SEN JA HÅLLER FÖR MITT ANSIKTE NU HAN HAR FATTAT DE KÖRT FÖR MEJ ASSÅ HAHAHAHAH
haajde ska göra ngt vet inte vad ska ha tråkigt.. har slutat smsa med lara baby, allt kmr ordna sig vet d ;) iaf.. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0