maria.k


 jag saknar din röst när du sa allt är okej,
när du sa de skulle lugna mig, de kommer ordna sig
du vah den första som man ringde till när man mådde sämst
snälla kom tillbaks till jorden, gör mig en sista tjänst.
jag kommer till dig snart då ska vi leva i himlen
uppleva allt igen, våra skratt å våra minnen.
att du inte är i livet längre kan jag knappt förstå men det var svårare att se
smärtan du fick genomgå.
du kommer alltid vara min bästavän
du föddes 1994 men försvann 07
du har lämnat en saknad jag kan fan inte beskriva
men jag och många andra säger; vila i frid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vila i fird :( men hur dog hon ?;(

2009-11-09 @ 18:39:16
Postat av: Kung Mary

vem e hon ? jag snackar om min bror men d jaag på bilden glömde göra såån där långt streck för folk inte ska tro hon på bilden e död vilket e jag ..

2009-11-09 @ 20:29:16
URL: http://feliciamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha omg din bror =/ va svårt :/

2009-11-10 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0