maria.k

pallade inte berätta om dagen tidigare men har inte gjort så mke förutom att pluggat med julia bella & muzze i biblan hahahaha.. jag & julia köpte hela ica, knas :/ men iaf ja å bella va iaf på hypee humör hehe senare vi taggade ti blåan då de vah 2 poliser där ville ställa frågor å shit å evin fuckaaade ur ägde dom på plats sen dom ba vi måste följa lagen, ja ba LAGEN ÄR SKIIT! sen tatti ba du ska va glad lagen finns, evin baah BULLSHIIT hahaha sen vi blev "utslängda" från blåan, vi skulle ut ta frisk luft vi fick inte komma in igen.. haha, iaf ja tagga hem sen hamze tjata på mig att ladda ner Mulan men nej jag vill inte för den sugen jag köör Lejonkungen här vafan haha ingen kiiness film lr ngt.. fast Mulan verkar va tung den där låten va de :D  anyways, snackar me Gina baby just nu å båda har inget liv ska nog lägga mig & sova.. ska göra uppror imorgon, nej men ni får se va som händer imorgon och vad jag gjort ikväll dom flesta vet hahahahahahah !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0