maria.k

nu har jag duschat å allt lr gjorde de för ett tag sen.. sen ja blev tvingad för 2 dagar sen att ladda ner Mulan.. 1an å 2an, asså jag kolla på den igår från början 1an sen ja somna sådär efter en kvart ja gick å la mej klockan va 10 faatta va tidigt sen idag ja kolla på den ja kunde ens inte vända blicken hahaha skit tung svär sen ja kolla på 2an ännu bättre HAHAHAHA!!! så jävla bra (a) iaf, nu ja gör inte mycket.. inte många som är inne :S alla är skit tråkiga asså åååh jag dör tänker lägga meej isf !! å messa med ngn.. INGEN VAKEN VAERE HÄÄR HHAHAHA !!! jalla ska jibb vi hörs imorgon.. ska ba lägga upp ngn bild sen aaajjjde godnatt för maria och för er alla och ni som finnså inte finns jag älksar er glöm aldrig det sen aaaaaa!! VA SKA JA HA PÅ MEJ IMORGON?!?! OMG JA DÖR OMGOGMOGMOGMGOOGMGOMG.. JUSTE SKA FÅ 500 SPÄNN IMORGON AV BÄÄÄSTA BROOR ALEX SEN JA SKA TUNNA UR MITT HÅR SEN SKA KÖPA PRESENT TILL JULIA SEN 100 SPÄNN GÅR TILL HÅRET JA Å DANIELA SKA TILL FRISÖRSALONG Å LOCKA DE Å SHIT SEN VI SKA PÅ JULIAS FEST :) HAAJDE, å ja ska fixa mej allting å tääänk på d syrian/libanes fest, lr aah syrian för julia e de.. å turk men aaaja skit i haha kolla mej sitter å säger var alla kmr ifrån men AAA FAAN VA TAGGAD JAE HAHAH, sen lördag vi ska fira min lillebror 2 år han fyllde år i söndags men vi firar på lördag å felli ska sova hos mej haajde hahah hon har varit me på båda hans födelsedagar :) sen söndag efter dansen ska ja färga nadias hår får äntligen träffa min ängel som ja inte sett på säkert halv år hahaha bomb men aa ändå typ 1 månad om inte mer :O jalla de börjar bli långt, folk säger uppdatera mer AAAMEN OM VI SKA UPPDATERA MER LÄÄS ALLT VI SKRIVER DÅÅ !!

hgahaha kärlek till er fina läsare och till er alla andra jag älskar myckee, å sen mest kärlek till min evin asad som jag saknar otroligt mycket å älskar sen kärlek till mig själv å aa alla hahaha :D
fuck hitler :D:D:D:D vi kolla på film idag SO de va sådär geografi/historia - om hitler å grejer andra å första världskriget som ni kanske vet så var maria den bästa med där å besegrade allihopa såklart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0