maria.k

alltså.. idag va ska man säga ja har varit fucked up på hög nivå asso! skolan va okej va flippad för d mesta, sen senare efter skolan va i centrum me dani sanna bella emma & nina.. kuulkul haha dani & sanna följde me å hämta min bror sen hela gänget följde me hem skulle hämta mitt kort för å ta ut pengar  900 spänn vare i den tog ba ut 400 iaf.. senare alla dom tagga & jag mötte felli vid bankomaten sen evin kom oxå vi chilla snacka å så, sen ja tagga hem orkade inte va ute.. har pluggat svenskan skrivit min novell & shit hehe den e bra faktiskt :) men aa sen hamze sa ja ska ladda ner micke & molle, asså jag förstår mig inte på han, han kollar på barnfilmer men seriöst den e skit bra HAHAHA.. fast jae trött så ja kollade inte på hela ska se resten imorgon! och aa om imorgon, jag ska gå till skolan sen vid 11 ska tagga för kl 12 ska jag vara i stinsen ska tunna ur mitt hår bääästa moster ska göra :D alltså morbrors fru, kallar henne moster haha ååh jag älskar henne (a) iaf sen senare vid 3 ska möta daniela hon kmr till stinsen då och vi ska fixa håret å allting yaanii locka de sen ja vet inte vi kanske taggar hem ti henne å fixar oss får prata med henne om de imorgon, iallafall sen kl 7 ska vi möta alla å tagga till Julias fest.. E skit taggad hahaha :D den börjar 7 slutar 1 .. å troooo mej bara dans å snack och vet inte vad.. HAHAHA AJDE :D aa men nu ja ska sova e skit trött.. godnatt aalla bäästa läsaren :)<3

haha felli tog den här bilden hos mina kusiner, hade somnat sen jag vet inte va hon gör tar bild & grejer
juste alla dom här bilderna ni inte sett de från mitt sony ericsson minneskort har lagt den i datorn
å dom andra bilderna e från kameran, sen övriga bilder e från min samsung lur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0