maria.k

kan säga inatt fick jag ingen sömn för jag somna halv 6, eller 10 i 6 faktiskt och vakna 7 ja bad mamma göra kaffe ti mej så hon baa wii ska ta din data på kvällarna du sover inte vet itne vad sen hon gjorde nescafé, alltså hahaha noooo sleep.. snackade me baldrillebul yani dille ganska länge oxå han sov inte heller ngt, ja tror han ens inte sov inatt :S men jag kolla klart på vänner sässong 1 ska ladda ner sässong 2 oxå, haha de tungt & kolla hela från början satt & garva för mig själv igår x) men ja ladda ner jalla jalla oxå.. eej idag vi ska lämna in nån PM grej hoppas madde lr esma gjort klart deras behöver hjälp me den där :S hahahah knas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0