maria.k

gick ifrån skolan halv 1 idag tog 50 tåget mot märsta åkte t rotebro t min moster, lr aa morbrors fru Kia.. hon fixade hela mig fixa mitt hår å allting sen valde kläder å så.. ska bli najs idag, ja e bara nere för en kusin till mig dog i libanon begravningen var igår och jag fick veta de här nyss.. han blev ens inte 30 år och han gifte sej för 4 månader sen :'/ omg ska försöka inte gråta, fyfan ja vaa så nära han när java liten han brukade sääga till meej dumma dej maria och krama om mej sen skämta me mej asså varför händer de häär ?! varför ska alla mina nära dö för vafan ere här räckere inte med att ja förlorat min storebror & annan kusin sen nu d här händer?!! han blev skjuten i sitt hem d va ngra som skulle robba honom.. FUCK THIS SHIIIIT !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0