maria.k

nu har ja ätit klart min tacos.. duschade innan å den här gången hamze påminde mej om något ja råka göra förra gången HAHA sen iaf, ja har fixat håret å allting.. sen ska lägga mej snart e skit trött tror jag .. hahaha webbade med evin hooran oxå jävla äckel hahahahahahah!!! bästa OMG HAHAHAHAHAHAH FYFAN JA SER DE FRAMFÖR MEJ EVIN DU GJORDE MITT LIV TILL ETT HELVETE NU DE RÄCKER REDAN ME VA FELLI BER MEJ GÖRA OOOOOMG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH VÄNTA BARA IMORGON EVIN OM DU ENS FÅR RÖRA MEEEJ ASSÅ HAHAHAHAHAHA JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR !!!!!!!!!!! aja imorgon vi ska sjunga på musiken knulla deras mammor jag ska sjunga aldrig hela mitt liv vill inte sjunga sen framför han oxå alllllllllldrig över min döda ålevande kropp jag ska !!!!!!! godnatt hoorer, ska drömma om er.. om alla mina pojkvänner ... om haaan i forno romano, ÅÅH KAAATT VARNING !!!!!! iaf, hahah fitt hamze loggade ut utan att säga hejdå DE HÄÄÄR E ANDRA GÅNGEN HAN GÖR SÅ, i fredags festen slutade 1 ja gick hem 12 för hans skull för han satt å vänta tills ja loggade in MEN NEEJ HANE INTE INNE HELLER, å sen nu han logga ut utan att ens säga något han ba e trött hajde sen logga han ut .. å alejandro han skriver älskarej å sånt , yeah alla älskar mig men ja vet inte om han driver me mej eller inte måste fråga imorgon hahahahaha blir förvirrad.. å sen jae galet föööörälskad i han aa alla vet vem ja menar, har inte bett han tänka på saken ingenting men alltså jag sa till han så att han vet.. ÅÅH MITT LIV E KATASTROF MEN ÄNDÅ FETT BRA, idag på dansen ännu värre vår korororogegrgafi vene hur man stavar va FUCKED UP så när alla dansa ti låten ja stog å gjorde mina egna steg va cok hype asså skiter i ska göra de däära på morgonen hhaha alla läraren ska få knulla deras mammor åpappor dom ska skicka heem mej ja kmr ba woohohoohohoh !!!! jalla vene ens va ja skriver VI HÖÖÖRSSSSSS PUUUUUSSS <3 juste jasin å hans chompis kom, christian.. tror ja man stavar.. fuck alla som heter så haha .. förutom jacks lillebror ååh hane fett gullig hahaha !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0