maria.k

nu chillar jag lyssnar på musik & så snackar me hamze hahaha kaos innan, snackade tidigare med nicklas om en grej :) å sen nu evin har somnat på sängen awiili min lilla bebiiiis !! hatar å se henne ledsen, allt kmr ordna sej bitarna kommer falla tibax igen ditt hjärta kommer bli hel snart lita på meej habibi !!
iaaf, ska återgå till att va social mot hamze haha ja snackar ens inte me han nu tog bort rutan HAHAHAHAH orkar inte känner mig svag.. min lillebror är på sjukhus den yngsta, han opererar bort halsmandlarna.. gick tidigare från skolan idag har ont i blindtarmen som vanligt, när fan ska hoor sveriges sjukhus operera boort deen?!!??! iaf alex kom å hämta mej från skolan vi åkte direkt till donken.. najjs :) ska snart jibb ner till tjejgruppen.. lr om en timma HAHAH.. jalla höörss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0