maria.k

Ta fram din mobil tryck neråt i 7 sekunder och släpp, byt ut namnet i berättelsen mot namnen i din telefonlista. Gör så igen, håll in 7 sekunder och släpp. Fortsätt så tills du är klar.

Kära Daniel A
För det första vill jag säga att Evin är den bästa vän jag haft, och att Gizem är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Jasin och Kawa Bög gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Leyla får ett lyckligt liv tillsammans med Mikael. Jag vill säga tack till Nadia för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Ozan. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Sahab tog sitt liv. Snälla Syrian kaka sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Arab korv och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Chris som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Elias alby, eftersom hon varit otrogen mot min käraste Faraz. Jag vet att Hamodi kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Jossan för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Korkhuve och Makki och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Mona dancehall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0