maria.k - alice kväll igår <3

shoo, igår de va skiit roligt men som felli sa de blev bråk och sånt på stationen senare och min älskade dani bröt ihop, men hon klarade sig hon gör det alltid.. simon oxå däremot.. men ja blev så fucking rädd när ja hörde " dom misshandlar varandra " om inte ja la groov rush med felli till tors backe å stannar till, pierre putte å dom står där å snackar me killen som simon bråka me å blabla alla klarade sig iallafall..
å sen påväg till häggvik ja snacka me mesut hahaha han sa han bott i husby ända sen han va 3 år så vi snacka om folk där och i akalla å så, sen från iiiiiiiingenstans ASSÅ JAG VET INTE HUR, men vi börja snacka om cristian :S knas på gud hahah å dum som jag är jag kan hans nr utantill ja messar han .. asså sjuukt ja borde inte göra de, samma problem kmr komma upp igen åå neeej hahahahahahah !!!! JA VAAAH HELT BEENG NÄR JA GJORDE DEE FAN KNAS -.- iallafall sen ja messa me dani en stund igår när ja kom hem vid kvart i 1 tiden.. assåå tjejeen vet hur man gör folk glad för tidigare idag ja å elsa brööt ihop hahaaha :S lr vene elsa men hon va skit ledsen sen dani ba ni ska va med mig å ni ska vara glada vll inte se er ledsna, åå grejen ee ja har böörjat tänka på killen såå fucking ofta åå jaa trodde ja kommti över han, de fan feeeel de här asså de fåår inte hända igen ja pallar inte gå igenom 10 månaders plååga en gång till :S men dani räddade mej hahahaha och min käraste Elsa..
p.s så evin inte blir ledsen, HON VA OXÅ MED IGÅR ;) HAHAHAHAHAHAHAH

tack för igår kväll .. jag älskar er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0