maria.k ' trött på livet

har sovit 24 timmar.. känns cok skönt skulle kunna sova 48 timmar skulle kunna sova 1 vecka utan att vakna, kan göra de gjorde de förut.. aja snackar med lara sara alejandro på msn å felli på facebook.. AA JAE IRRITERAD PÅ GINA KOMMER SLÅÅ SÖNDER HENNE NÄR JA SER HENNE -.- NADIA HAR TUR JA INTE GÖR NGT MOT HENNE, me va ska man göra hone min bebis :D
även han bustade mig men ändåå NU SVERIGES HELA BEFOLKNING VET..
väntar på mamma hon ska hämmta pizza .. asså i morse vaknade typ 7 va vaken 2 min ser mamma tar min laptop hon bah på grund av att du e inne på kvällarna kan du inte sova å gå till skoolan så ja tar den nu.. HAHAH tog min styvfarsas laptop ist :) hon har nte vartit hemma på evigheter aja skiter i ..
vi ses orkar inte skriva har varit hemma från skolan för jae skit sjuk...... å jag har ångest för ja drömde om att ja lååg i sjukhus efter en svåår bilolycka sen HAN var där å sa han förlät mig efter allt blabla å ja dissa för ja hade min .. aa han hahahahaha sanna dufattar.. iaf ja vaknar å kollar min lur direkt hade fett många sms tur ingen från han blev glad har ju raderat nr å allting sen nuuuuuuuuuu KARRO HAHAHAH DOM STOG I MITTEN :D iaf,
heejdå sska skjuta mig sj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0