10 månader ..

i can be your hero, baby.
i can kiss away the pain.
i will stand by you forever.
you can take my breath away.
would you swear, that you'll always be mine?
or would you lie?
would you run and hide?
am i in too deep? have i lost my mind?
i don't care... you're here tonight.
I can be your hero, baby.


idag d rullade på, min mobil e sönder så ni alla vet eller den sätts på å sen stängs av. aja ska träna klockan 5, jag kommer inte nås på något måste se va felet är med den där fucktard mobilen.. igår den funka cok bra sen jag snackar med en kompis i lur ja tappar mobilen i golvet den stängs av, ja ba aa okej den kanske funkar om ja sätter på igen, sen ja ska sätta på de går inte -.- jag va hela dagen utan musik för min Ipod ladda oxå ur, fett med ångest.. Matten va värst jag & nicklas blev plaserad läääääängst bak i klassrummet, egna bord, helt ensamma! fett synd hahahah å nu alejandro ba omg maria !!!!! ja å min polare har gjort en blogg.. HAHAHAHAHAHAH aja allafall..
idag har det gått 10 månader sen jag böörja gilla den där saken asso, som nicklas sa skjuut dig hur kan du blabla, tro mig jag förstår er men va ska ja göra "/ aja, får hoppas på d bästa.. Felli tror en grej å när hon tror då e hon 100 procent på de, jag hooooppas verkligen på allt

hadi skriver när jag kommit hem, peace / maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0