15 saker ni inte visste om

  • jag är svag men visar mig stark
  • jag öppnar mig inte för folk jag inte kan lita på
  • jag gick på showdans och street när jag var liten
  • jag har känt ALLA i malmvägen i stortsett hela mitt liv
  • har inte träffat pappa på skit länge
  • jag är kär i kärleken
  • det tog mig 10 månader tills ja kom över han
  • jag har förlorat en storebror - vila i frid
  • mitt liv har varit ett helvete för mig i 7 år
  • jag har IG i matte, NO & idrott som egentligen ska kunna gå bra för mig
  • jag har blindtarms infektion, men den är inte jätte farlig
  • jag bröt min arm för några år sen
  • jag har varit i puerto rico (där ja såg filmen Feel The Noise)
  • när ja var liten kanske 5-6 år så åt jag inget pga min hals å inget betyder jag drack bara vatten, man kan säga jag hade typ som en sorts aneroxia men som försvinner ganska fort.. jag låg i sjukhus 4 månader
  • jag har bott i edsberg & alby..

/ Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0