19 oktober 2009

JAG ÄR:
Blyg: nej :)
Smart: ganska
Långsam: kan hända haha
Stressad: aa
Tålmodig: aa
Djup: ibland..
Öppen: aldrig
Ärlig: aa
Positiv: absolut
Rolig: hähä galen annars ;)
Ansvarsfull: jarå

JAG HAR
Svikit en kompis: aa
Förlorat en bästa vän: räknas storebror?
Sagt att jag älskar en kompis: säger aldrig "jag älskar dig" mer..
Sovit med en killkompis: jaa
Sovit med en tjejkompis: aa haha..
Pussat en av samma kön: aa
Slagit en kompis: hahaha på skoj :D
En kompis som vet allt: Felli
Berättat hemligheter: bara t dom ja litar på

JAG HAR
Blivit sårad: ähh
Haft stadigt förhållande: aa
Krossat någons hjärta: a..
Gett någon ditt hjärta: mm
"Playat" någon: kallar inte d playa, men ah.. 
Sagt att jag älskar någon och menat det: aa
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: en gång..
Varit otrogen: förut men skit i d.. 

FAVORIT:
Låt just nu: Cry no more - chris brown
Pryl: luren :)
Film: Freedom Writers
Bok: läser inte böcker, men om ja blir tvungen - Twilight (a)
Plats: förorten spikat
Frukt: äpple jaao :D
Dricka: fanta baby
Ha på mej: MJUKIS!!!!!

JAG HAR
Opererat mig: snart
Cyklat omkull: hahaha felli kmru ihåg i häggvik ;)
Sjungit i duschen: jarå
Hoppat bungyjump: aa ja hoppade från flygplan jag landa på båda mina ben
Fobi för något: sådär äckliga små kryp å euw vill ens inte tänka på d där
Sett någon dö: aa
Varit på begravning: många
Sagt att jag hatar någon: ja..

LIVET:
Svart eller vitt: båda :)
Skriva eller tala: skriva..
Öl eller cider: Cider
Nagelbitare: nää hähäh 
Mobil eller ipod: mobil, men ändå Ipod ;D 
Snygg eller charmig: vene haha
Lösgodis eller choklad: choklad är kärlek som inte sviker (:
Frukt eller grönsaker: frukt weii haha grönsaker värsta ja hört
Film eller serie: serie .. lr beror på
Festa eller softa: om jae sur, då softa om jae hypaad då festa fan :D 
Sommar eller vinter: sommar utan regn
Fredag eller lördag: fredag
Ljus eller lampa: lampa
Kärlek eller vänskap: just nu .. - vänskap

ÖVRIGA FRÅGOR :
kan du göra en hemmagjord cigg : aa
äldsta kompisar du har : 17 i think
sajter är du medlem i : pallar inte säga wei
gillar & använder du keps , isåfall vilken : såna där NY keps, inte dom där kastrullerna, dom smalare modell:)
vilken storlek på brösten har du : chaa hahahahahah
Favorit fotbollslag , varför ? : om de sådär inom sverige då AIK & fråga inte varför dome grymma bara :D annars BARCELONA :D<333
saknar du någon just nu : storebror..
vem pratade du senast med : styvfarsa -.- 
Orkar du med en fråga till : kör bara !
synd för här slutar testet : va roligt ska vi göra haffle

/ Kung Mary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0