ååååååh !

evin väckte mig 9, tack gumman.. nej men hon ville åka & bada haha i husbybadet som ja lovat henne & göra men har aldrig haft tid jag måste storhandla idag till imorgon maddes fest & de "nörd" tema så snälla VAAFAN ska ja ha på mig :S elr jag vet hur ja hade tänkt & se ut men kommer bah se löjlig ut, shit madde nörd tema av allt :( varför inte glamour då ja kunde komma på bättre :/ aja ändå imorgon är det hennes dag & hon ska få bästa dagen skiter i ;D den som förstör för henne fett synd ..
juste min broder antingen han ska köpa 2 hamstrar idag eller en hund :O alltså... aja skit i haha felli ska iväg åå käka lunch buffe i pizza hut me hennes familj för hennes baba åker ti portugal idag, d fett gulligt svär :) så ja messar me henne.. hm, va gör ja mer ! :S ajustja smsar med danne oxå men snubben e trög på nått sett HAHAHA

jaaaaalla peace ;D
/ Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0