andra halva ♥

bebis, du betyder skit mycke för mig duvet väl det ? d har gått sån låååång tid & dom bästa minnerna med dig kan ja nog säga grönan, de va lugnt bästa tiderna med dig felli midia & alla! altså jag älskar dig skit mycke & jag vet att du går igenom mycke nu men d gäller & vara stark, även fast man e svag innombords för jag vet att du klarar dig skit bra du har alltid gjort det. Gud är med dig habibi & jag lovar jag kommer också det, vi sa för alltid visst? jag håller mig till det.. Lara Kamaran, du gjort en del av mitt liv till bästa, utan dig så skulle jag inte kommit såhär långt, det är tack vare dig & många fler till att jag mår bra och är lycklig, även fast jag inte visar det hela tiden. och du ska veta du har varit till sååå stor hjälp jae skit tacksam .. tackar Gud varje natt att jag har dig vid min sida & bebis de har varit stunder då både jag & du inte pallat längre, men tillsammans vi klarar allt visst :D

älskarej habibi nu & för aaalll evighet !
Maria ♥ Lara, såå ska de va :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0