bring back the joy to my life, I can't forget the day you left time is so unkind and life is so cruel without you here beside me

webbar med bästavän dåra.. idag tidigare vid 11 fick ja mitt utbrott om inte ja böla sönder mig, kan säga har inte gråtit såhär mycke på 2 år inte ända sen bror försvann.. åh herre Gud, vad har han gjort med mig!? iallafall allt blev bra till slut bad till Gud såklart & de privat om hur jag vill de ska ske i framtiden & ja hoppas på de bästa.. men Julia & Maria Haddad hjälpte mig skit mycket, & Lara bebis.. hahahaha juste ja heter ju mariaK på msn, sen jojje ba SOV .. ja blev sådär wei va säge rhan sen ja ba naaa ;D sov själv, han ba idjot du ska upp tidigt imorgon HAHAHAHAHAH asså ja dog av garv ja ba säääär de inte din syrra, han ba villu ja ska tabba img själv vet inte vad HAHAA SKIT KUL :D men a e på bättre humör nu å ja & felli tar ego bilder nää men här får ni en bild på oss i webb ;)



för er som undrar vrf mina ögon ser trötta ut de för ja grät så fucking mycke & d sveeed inom mej asså ja kan inte förklara känslan men den vah obehaglig å Gud gav mej ett tecken på att allt kommer ordna sej.. ja kan inte berätta de ja ser varje kväll bredvid min säng för ingen kommer tro, men det är de som får mej upp på morgonen med ett leende på läpparna.. efter 2 års längtan börjar ja sakta få träffa han igen ..

/ maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0