club glamour

Ska berätta lite kort om dagen, den rullade på som vanligt i skolan. & ja e lite extra stolt över mig oxå :) vissa vet varför & ja tror nog dom flesta kommer förstå varför oxå! Iallafall, efter skolan ja & evin gick till centrum. & efter hundra år maria kom ut, evin gick hem. Ja & maria sitter & snackar i 12 A, ettan tills klockan blir hlav fem. vi går mot träningen, sen vi får reda på att de varken e träning, tjejkväll ingenting tills på torsdag, då dom ska ha ''stormöte'' pga av att på lan kvällen stals grejer, sen folk rökte innomhus vet inte vad HAHA! så vi går upp t maria, sätter på bring it on to the finish typ , sen vi köpte chips vene vad, men jag somnade haha, sen väckte maria mig när haddad & Sara kom t henne ( nöjd sara HAHA hon vet vad jag menar! ) så vi tagga mot stinsen för & möta danne vi chilla & så, sen vi taggade mot sollentuna vi satte oss i centrum vi fyra & aa, karro ringde mig om club glamour oxå, 31 oktober. spiikat jag ska gå :D någon mer som ska dit? sen saras fest 24 oxå bästa :). & du Laaana, jag saknade dig galet mycke idag! Aja ska snart hoppa in i duschen. bleess!
felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0