cry no more

never thought it'd catch me
never thought it'd cost me
never thought it'd hurt me
never thought it'd fall in love..
but i did
I feel like somebody dropped a ton of bricks on my stomach
now i can't eat
i can't sleep
and it hurts me so deep
I heard people talk about it and laugh like it'll never happened to me
now look at me
it caught me
see how quick karma comes around


haha inte gjort så mycke idag joo de va dans om inte jag & mona fakka ur på dansen kunde ingenting körde vår egna dans hahahaha sjukt kul :D sen jag felli tagga t edsberg t alex kompis, alex va där så ja hämta pengar vi handla lite åt dom sen jag å felli tagga t donken, ozan kom dit sen vi gick ut från donken asså nöd utgången sen vi chilla lite utanför sen vi går in nathanyas heeeeela familj förutom izack & pappan va där, asså omg dom e så gulliga shit !! nudar & lina va oxå med :) iaf vi snacka med hennes mamma å allihopa de va fett trevligt sen vi allihopa skulle rulla mot malmvägen sen jag nathanya hennes mamma alia och den allra yngsta flickan 6 månader vi e utanför sen nathanya ba vare shire? sen vi kollar in i lekhörnan de en annan kille som slår han ! nathanya ba VA GÖR HAN JÄVLA HANDIKAPP å ba sprang in å vene vad försökte slå den andra barnet, sen nathanyas mamma ba ; shire om någon slår dig ska du slå tillbaks OCH JAG HÅLLER MED HENNE !!!! vadå ska man ba stå där å bli misshandlad fan plus den andra killen va mycket större än shire han e kort å han e 4 år !
men aa sen ja kom hem & d va allt från mig:)

/ Kung Mary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0