en trött felicia!

gud har lagt in en maaaaaassa bilder idag. av min kamera, hittade äntligen min usb kabel haha la in bilder från torpet 09 somras, sen göteborg i somras ( liseberg ) sen turkiet, de finns mke mer bilder som ja nte orkar lägga upp.. inte idag iallafall. nu är trött i ögonen & maria försöker väll iallafall underhålla mig. idag så gick ja t maria efter att ja lagt upp hälften av bilderna, vid halv sex. sen ja & maria taggade ut t stinsen t hennes bror aa vi gjorde ärenden & grejer sen vi kom tillbaka hit vi chilla snacka lite sådära går runt gör ingenting, gick t ica maria köpte godis. ingen speciell fart idag, men ändå ibland äre chill & bara spendera tid med bästavännen :'D .. kom hem vid ungefär tio. sen aa vänta på att pappa skulle komma hem sen aa nu några timmar senare jag sitter hära :) ska snart sätta på en film känner jag för men vi hörs väll lite senare i guess!
love felicia

mariah carey - my all


bilden är från - januari 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0