engelska, engelska, engelska

pluggar engelska, eller försöker haha :$ snackar m maria lana joana gina smsar m ros doni uf javet nte vad, och joana började snacka om mikkas fest, hade tooootalt glömt, då ja börja tänka direkt har nte köpt present ingenting, men nu snacka me henne & de va ba några som skulle komma över t henne, men grejen e ska på bio imorn m ros lana gizem & maria haddad. asså kaos, men haha, iallafall vill bara tillägga - att de finns en underbar tjej i mitt liv, en som gör mig glad varje gång ja träffar henne. en tjej som förstår mig exakt, en som får mig vilja kriga när det inte finns något hopp kvar, en som jag litar på upp till 110%,  en som jag aldrig aldrig aldrig vill förlora, maria haddad du gör min dag, twini bikini, du betyder fett mke vill aldrig att du glömmer det, när du inte orkar mer, kommer jag orkar jag åt dej, remember? Jag älskar dig!
felicia



Kommentarer
Postat av: maria

asså ej du ekar mina låtar

2009-10-01 @ 22:49:15
URL: http://feliciamaria.blogg.se/
Postat av: felli

gec visste nte du hade lagt ut den innan på gud

2009-10-02 @ 00:02:10
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0