...

nu finns d bara vackra minnen kvar, för du försvann försökte finnas där med en hjälpande hand men inget hjälper till , din önskan blev sann du somnade förevigt & jag saknar dig som fan.. svåra tider har passerat utan dej brevi om jag fick bestämma skulle du stannat här på jorden det går inte en dag utan tankarna om dig om jag kunde räddat dej jag känner skulden i mej varje 10 mars tänder jag ett ljus för dej för att hedra den du är och den du va förut jag önska det aldrig hade hänt under dagen vill att du ska veta att vi saknarej fortfarande, vill ha ett svar varför men ingen kan förklara de jag ber för dig i himlen å jag hoppas du trivs där för utan dig här så är det inte samma värld..

/ M.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0