felicia.

kom nyss hem, idag vaknade vid elva.. mina syskon väckte mig -.- trodde ja skulle få sova t tre - två ngt sånt. men nejnej, hela familjen åkte & åt sen skjutsa vi pappa till flygplatsen, han skulle ju till portugal. sen vi kom hem vid kanske två. somna direkt när ja kom hem vakna klockan halv fem duscha & sånt.. sen som vanligt träffade jag maria :) sen mötte evin ida!! din hora har saknat dej hahahaha, ja & maria rullade mot stinsen t hennes bror som jobbar dära vi chilla m han haha, dom e roliga dom två. sen maria köpte present till madde & lite sånt shit. juste, hade ju tappat min näs piercing hade inte haft den på två dagar, så min älskling va snäll & köpte en till mig, du kommer få tillbaka dina pengar kära du även fast du säger nej sen min mamma ringer mig & säger hon har köpte tre stycken till mig för mina ramlar alltid haha menmen nu har ja lite extra dåra! aa men nu är jag hemma iallafall ska sätta på en film snart & chilla framför tv:n haha & förhoppningsvis somnar jag lite tidigare idag än igår.. eller ska jag säga imorse?
peace n' love


rain or shine - k young


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0