Felicia.

aaahlå alla tunga läsare :D våra besökare börjar gå mycke mycke högre på senaste veckan vilket är bra! fortsätt läsa våran blogg :D kom nyss hem från en ganska lång dag, skolan va väll okej, matte först sen so, men måste rycka upp mig i skolan igen haha de börjar gå lite slappt neråt haha.. men nej nej i'm a standing soldier! iallafall efter skolan va ja med evin & marilyn sen vid typ sex evin tagga & maria kom vi åkte t kista köpte mina svarta jeans tights , veromoda - 250 sen efter vi va i kista ett tag vi åkte t husby. för att träffa evelina nardos & rebecka dära va fardosa & leyla. vi chilla sådära hos evelina och allt, bäääääääästa nardos bääääästa :D sen aa kom nyss hem, nu ska chilla duscha & allt juste glömde min laddare i skolan :$ min mobil kommer ladda ur snart alla, så ni vet iallafall. orkar inte skriva mer KÄRLEK TILL ALLA!
felicia


sean kingston - dry your eyes (minnen)


gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0