felicia.

JAG ÄR:
Blyg: na beror på vilka omgängen , men oftast inte !
Smart: haha aa har talang :D men brukar nte visa de
Långsam: ibland
Stressad: OM jag är?
Tålmodig: haha nej..
Djup: ibland
Öppen: aa ibland för mycket.
Ärlig: alltid
Positiv: aa :)
Rolig: aa bästa
Ansvarsfull: mmm

JAG HAR
Svikit en kompis: aa...
Förlorat en bästa vän: ja det har jag.
Sagt att jag älskar en kompis: jaa!!
Sovit med en killkompis:  aa
Sovit med en tjejkompis: många gånger
Pussat en av samma kön: aa
Slagit en kompis: aa
En kompis som vet allt: maria
Berättat hemligheter: aa.

JAG HAR
Blivit sårad: aa
Haft stadigt förhållande: asså nje..
Krossat någons hjärta: ja vet inte på gud
Gett någon ditt hjärta: Ja det har jag.
"Playat" någon: nej
Sagt att jag älskar någon och menat det: jaa
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: ja.
Varit otrogen: nej, eller de beror på men nej!

FAVORIT:
Låt just nu: free - robert curry
Pryl: mobil!
Film: vet inte för många
Bok: vinterviken haha :D nej men javet nte?
Plats: med familj & vänner
Frukt: gröna äpplen
Dricka: fanta :)
Ha på mej: favorit när ja e ensam e nog mjukis, men använder inte ofta.

JAG HAR
Opererat mig: nopp snopp
Cyklat omkull: hahah aa
Sjungit i duschen: varje gång ja duschar
Hoppat bungyjump: nee?
Fobi för något: ja, mycket!
Sett någon dö: aa, fast hon dog nte just dära, på sjukhuset sen!
Varit på begravning: aa..
Sagt att jag hatar någon: mm.

LIVET:
Svart eller vitt: både och!
Skriva eller tala: skriva
Öl eller cider: Cider
Nagelbitare: neej usch
Mobil eller ipod: mobil
Snygg eller charmig: hmm, båda två
Lösgodis eller choklad: choklad är kärlek
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: film, serier brukar nte följa bara ibland
Festa eller softa: beror på mitt humör
Sommar eller vinter: soommar!!
Fredag eller lördag: fredag
Ljus eller lampa: ljus
Kärlek eller vänskap: vänskap

ÖVRIGA FRÅGOR :
Kan du göra en hemmagjord cigg: nej haha
Sajter du är medlem i: för tillfället, facebook, msn, pea oxå men e typ aldrig inne
Gillar & använder du keps, isåfall vilken: använder inte
Vilken storlek på brösten har du: ååh hahaha, stoora D tror ja (a) 
Favorit fotbolls lag, varför?: manchester united eller barca , bara för att dom e tuunga
Saknar du någon just nu: aa grovt
Vem pratade du senast med: mikael
Orkar du med en fråga till: aa
Synd för här slutar testet: :)

snackar med maria på msn, den jäveln tvingar mig va uppe, som ja tvinga henne igår :) imorgon kommer de bli en chill dag i hope, har mycke mycke att göra asså! antar det hära blir mitt sista inlägg, men då hörs vi imorgon älskade läsare!! :D

haha kommer du ihåg låten miriam? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0