felicia.

skolan va okeej haha, den va rätt chill ändå, förutom att kvart över två hade jag utvecklings samtal, tänker nte dela med mig hur det gick allt ja kan säga är att det slutade i tårar.. men aja, efter åkte t stinsen köpte present t sara, pappa skjutsa mig, han gick t maxi sen hämta. fick inte gå ut............ men ja fick iallafall sen efter ett samtal med mami. gick ut , mötte karro köpte hårfärg & skit sen evine & maria kom.. evin gick hem ja karro & maria åkte t stinsen färga mitt hår en toa dära HAHAHA inget heem hahahhaha. sen kom hem de blev bra resultat, tack maria min älskling. sen imorgon det är saras fest, skit chill! nu satt & webba med sara sebhat maria haddad & gizem durucan haha! trevligt trevligt! men vi hörs senar,
Kärlek till er underbara läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0