felicia. är hos majsan (maria)

HAHA är hos maria mah sunshine! har vart hära bokstavligen nästan hela dagen, från typ tre tills nu ? vi har kollat på två filmer, why did i get married TUNG FILM!! haha ja & maria började gråta hahah va ska man göra. sen på this christmas oxå skit bra film! chris brown är med i den filmen oxå.. jag smäälte haha, nu ska maria gå t hennes kusiner, matilda som fyller arton år, grattis gumman :) hennes familj e redan dära, & jag ska nog börja rulla hem. har inte lust & gå ut, ska bara hem chilla kolla på någon film med min älskade mamma! ja skriver senare
HAHA den hära låten satt ja & maria & digga i filmen this christmas
tung låt, riktig 80-tals känsla hahaha :D de va allt från mig den hära gången, men vi hörs nog snart!
peace !

här ser man ut idag, no make up!
tunn fjällräven
tjock tröja .. marias ?
ljus rosa linne gina tricot
strumpbyxor H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0