felicia. Kung sängen

godmorgon peeps :D vaknade för 40 minuter sen ungefär, pga att min, min brors & min systers sängar äntligen har kommit :D dööör för min gamla säng, men men haha den hära sängan javet inte VAD du kan göra med den haha, du kan styra upp huvudet, eller där benen är med en kontroll asså haha, men de e chill :D så ja välkommnar den nya sängen haha. men har mycke mycke städning framför mig, för under min gamla säng hade jag en stoor låda man drog ut med maaaaaaassor med kläder, de tog aldrig slut haha! för att hela min garderob annars va full. & nu får nte lådan plats där under, så ja har ett problem vad ja ska göra av mina kära kläder & var ja ska lägga dom :( aja de löser sig. idag vet ja inte vad som händer, på ett sätt är ja nte sugen på att gå ut alls, men javet att jag måste städa städa städa ifall ja är hemma, & ja försök fly lite halvt ifrån det (a) men jaja, skriver senare hure blir.
bless !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0