felicia. one day left.

gaaah, jag börjar bli lite sådära halvt desperat känner jag haha, aja . idag javenne om jag ska gå ut eller om ja ska stanna hemma, mami ska köpa god mat, lite skräck filmer & sådära de är ju halloween :) men ja pallar oxå inte sitta hemma idag, ja & sara idris bestämde oss att alla tjejer skulle göra något idag, höstlovet är ju snart slut & så.. ångest ? :/ men först av allt måste ja fixa i mitt ruuuum, ja skjuter alltid upp på det :$. men idag måste det göras, även fast ja vill eller inte! jag vaknade vid två idag, som sagt hamze maria & karro höll mig uppe inatt haha, & juste.. ja & karro ska gå på whitney houston i juni :'D snackade med mamma igår, när ja & hon snackade & hon sa Ja såklart! nu äre bara karros pappa kvar, hon vet själv han kommer bli överlycklig så aa, de är nästan helt klart bestämt! nu äre bara biljetterna som saknas. gud va roligt, ser fram emot det fett mycket!
aja guess ja måste gå t mitt rum & fixa upp dära, sen duscha & så får vi se ifall ja går ut.
i'm right back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0