felicia.e

ja fattar inte hur snabbt maria gör inlägg asså! haha, iallafall som ja skrev ska ja på this is it '' filmen '' .. men imorgon iallafall så ska ingen annan än min lilla rumän sova hos mig :D & ha ha , va beredd på att du får hjälpa mig i NO så ja iallafall får godkännt :/ äre något ja hatar så myckeeeee så äre NO! aa iallafall snackar med min käraste haddad & har fett tråkigt.. ännu en tråkig fredag, i can't take it ahahaha. skriver lite senare!


en bild ja tog för ett tag sen!
ännu en sak ja behöver eran hjälp till hähä, tycker ni ja ska färga till svart igen ( som så på bilden ) ,
eller bara mörk brunt?


Kommentarer
Postat av: k

söt bild bby. mörkbrunt är din färg <3

2009-10-10 @ 14:37:51
Postat av: k

söt bild bby. mörkbrunt är din färg <3

2009-10-10 @ 14:38:00
Postat av: maria

aaa visst.. men på bilden de svart/brunt

de fett fint :)



DUE SKIIIIIT VACKER ÄLSKLING :D<3

2009-10-10 @ 14:44:35
URL: http://feliciamaria.blogg.se/
Postat av: felli

njae, asså de va nyfärgat. de kunde skifta mörk brunt i solen, men de va svart haha ,

tack älsklingar

2009-10-10 @ 15:14:10
URL: http://feliciamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

feelli ha mörk brunt . me love u

2009-10-10 @ 21:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0