Felicia.e

maria & karro sötnosarna, kom hem till mig vi satt utanför mitt hus & snackade & sådära om aaallting. maria älskling, älskarej skiiit mke bebis. du e min andra halva oavsett vad habibi. tack för att du alltid ställer upp när jag behöver det! iallafall, angående det idag - ni som inte vet vad som hände, behöver inte heller veta. men jag vill bara att du ska veta hur jag mår, hur du får mig att må. & troo mig någon dag kommer jag säga allt ja inte fått sagt framför ditt ansikte, & den dagen ska du få allt de du sagt till mig, i dig.. så äre & de är så de kommer bli. iallafall, nu ja ska plugga min engelska som ja & evin ska ha haha skansen imorgon, åååh skjut mig! iallafall, stör gäärna hähä de lugnt. aja ce'yah
föresten, tycker ni jag ska skaffa lugg igen? kommentera gärna :)

Kommentarer
Postat av: k

du passade bra i det, varför inte hjärtat <3

2009-10-07 @ 20:16:50
Postat av: haddad

skiiit fin i lugg ,, bilden vaa skiit gulliig twiiinii<3

2009-10-07 @ 20:19:05
Postat av: Anonym

lugg habibi :) <3 vi ber gullan komma o klippa lugg i toan hahahha ;D ,memories<3

2009-10-07 @ 20:57:30
Postat av: felli

haha lana MINNEN!

2009-10-07 @ 22:46:20
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0