got my mind made up

kommit hem från en fucked up dag, inga kommentarer snälla den här dagen ville bara skjuta någon va så fucking irriterad.. iallafall julia tvinga mig göra något jag inte ville men jag gjorde de å nu vågar jag ens inte knappt ta upp luren varje gång ja får sms ja ber allti ngn annan kolla ist..
men vetu vad julia, ja skiter i nu, pallar inte kriga för någon jag aldrig kommer få. då jag ger upp istället.. hoppas på det bästa..
OKEJ DET DÄR VA REN BULLSHIT HAHAHAH JA KOMMER ALDRIIIIIG SLUTA KRIGA WALLA NÄR JA ÄLSKAR NÅGON SÅDÄR MYCKE Å DÖÖR FÖR PERSONEN JAG KRIGAR TILLS MITT SISTA ANDETAG !!!!!!!!!!!!

haajde hahaha flippaad .. idag de möte i blåan/rödan under lan kvällen de hände lite grejor & kvart i 8 ska alla va där å dom som gjorde de där dom vet själv vad, dom ska erkänna annars kan rödan å blåan stängas ner ett tag å de vill vi ju inte dee våår ungdomsgård sen sån här grej ska hända pfffffffffft :)
jag å julia skulle göra lite bizzniz i akalla idag men de passar vi på idag för ingen av oss pallar åka dit så d blir annan gång, sen skulle på förläsning i kyrkan tror ja d va med dodoch & julia men tror inte de heller så jag går en annan gång hahaha :$
jalla vi hörs ..

Kung Mary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0