höstlov!

shoo, kom hem för kanske en halvtimme sen haha, tar hand om min syster.. ! va i husby idag igen, hos evelina & rebecka med maria nardos & fardosa. vi kolla på legaelly blond (?) 3 typ haha eller ja kolla inte ja typ låg mot nardos i sängen & sov hähä. va heeeelt slut, somna typ vid halv fyra inatt, inte bra! imorgon är det höstlov! gud va skönt. sen saras fest på lördag, hoppas det blir en tung helg, ja behöver det haha!
felicia


Free - Robert Curry
Maja skrev en kommentar att vi skulle dela ut lite musik tips, va uppmärksam för numera kommer jag lägga upp massa låtar under dagen, både nya & gamla goda låtar :D & ifall de är någonting ni undrar, eller ni vill vi ska ta upp, så kommentera!! Låten jag la in nu är den ända som spelats på min mobil nu dom senaste dagarna, man kan säga att jag har fastnat för den! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0