" i don't know what to do, i think i'm in love "

igår d va rätt chill dag, hann inte skriva för min fitt bror hade datan.. jävla sär e skit sur på han.. igår ja solade karro väntade inne där å vi snacka om .. vem vare nu igen haha aja skit i ni skulle iaf inte få reda på vem :D aa juste hon HAHAHAH.. okej aa sen vi taggar till sams kebab, vår favorit ställe vie stam kunder där.. men jaa d kommer sig att ja känner ÄGAREN HAHAH, nej okej va leker ja sådär känner å grejer de Serg farsa som äger stället :) avgudar dom verkligen =D okej iaf sen vi möter felli hon solade oxå, sen khaled kommer å sen han taggar hahaha sen jag å felli följde med karro t solna, vi åkte först t kista sen tunnelbana t solna, sen vi går runt i solna centrum tappar bort oss vi kom t 2 st sån där ungdoms café lr vare e för ngt haha cok kattiga killar satt där inne :O sen ja å felli ska ta pendeln men vi hittar inte t hagalund för d bara därifrån ja kan vägen till pendeltågen haha fett synd men solna e skit stort -.- så vi tar tunnelbana t kista sen därifrån t sollentuna sen jag å felli sitter å snackar minnen, november-februari tiden.. saknar verkligen på Gud jag gör allt för få tillbaks d där "/ aja, jag känner inte han, veme han ? FUCK HAN ! OM JAG SNACKAR ME HAN IGEN JAE STÖRSTA HORAN!!!
aja haha, jag ska va glad vaaarje dag, igår när vi satt i tåget då karro ba; " ja älskar när du e glad, kommer ihåg när du hade din ångest period " men jaa karro på grund av dig å felli å alla som funnits där så är den perioden över :) tack för allt, älskling ! :D
ska ta å avrunda här hahaha..
peace / maria <3


Kommentarer
Postat av: k

ja, jag och felli är bäst :D looove u

2009-10-04 @ 21:16:07
Postat av: maria

alltid ! :D

älskar dig med

2009-10-05 @ 15:27:42
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0