i don't wanna be anything other then me

tjena tjena, kom hem för kanske en halvtimme sen va ute med tjejerna & ozan haha, vi va ju på dans idag skiit tungt hahah vid kvart i fyra vi va hemma, ja & maria tagga till edsberg hämta pengar av hennes bror, sen vi fick gå ner t ica och köpa godis cola vene vad t han :p iallafall sen vi gick t donken häggvik, sen de ringer på min lur jag kollar det står - ozan hem , jag svarar haha sen han kommer mot donken, & senare träffar vi på nudar lina & nathanya och hennes stooora familj, hennes sex av sju syskon typ haha. kaos sen dom åt och så, sen vid typ halv åtta vi alla börja gå hemmåt, nudar & lina tagga mot hld, & maria skulle hem, sen nathanya sen ja skulle hem oxå för min pappa har kommit hem från portugal idag :D gissa va han släpa med sig därifrån, ett par adidas skor, skiiiit fina ( de blev inga converse för han hitta inte ) så han köpte dom hära men är minst lika nöjd :D dom kosta enligt han 90 euro asså 900 kronor, i adidas butiken dära enligt min pappa på gud :o aaaja dom va skit fina & ja blev fett nöjd :D nu ska snart hoppa in i duschen & sådära chilla galet men vi hörs senare :)
& föresten, det blir inge club glamour för min del, det blev för kaosigt med biljetter & allt plus har andra planer den kvällen!
felicia


my lovely shoes :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0