i need you in my life, i can't go on a day without you im going out of my mind baby no i can't breathe ..

asså jag får flipp!?! så de blir ingen libanon alls, ingen bröllop!? vafan ere här så ja fixa mitt pass i onödan de va ju ingen mening ens å fixa om ja inte skulle åka asså JÄVLA HOR FLIPP JAG FÅR JAG SKA ÅKA SKITER I VILL BORT HÄRIFRÅN !!!!!
okej nu är mitt flipp över, idag jag var me leyla & marilyn vi vandra runt i rinkeby hahahaha fråga inte varför grejer hände där & sen ja tveka fall ja skulle ringa danne lr nte, men sen ja kmo hem snackade med han i sms han ba blabla du borde ringt, men jaja d över nu vi fixa de där iaf dom kommer få baffe i sejjj :D haha vi kmr åka dit nån annan dag oxåå ska fixa lite grejer där borta å seeeeeen !!!!! imorgon ska jag till stan nadia praoar där ;) sen träffar jag säkert marilyn eller så har ja tänkt & tare lugnt med julia :) ja & bella ska oxå betala t rödan/blåan :D och sen ska ge ngt t madde som ja låna från henne igår .. alltså jag har mycket å göra å jag har otur när d gäller pengar för nu är jag i perioden jag slösar allt å inte har kvar ngt senare, sen om ja ska fråga min morsa igen hon kmr bah flippa hn har gett mej över 1000 den här senaste veckan å samma med min bror, 2000 kr ?! vafan har jag gjort av med dom? knas iaf.. VETTEFAN VA JA SKA GÖRA :(

FETT KUUL ALLA LÄSAREN SKIT SÖTA KOMMENTARER WALLA :D FORTSÄTT LÄSA VÅR BLOGG :)<3

/ Kung Mary


Kommentarer
Postat av: Nadia

BRA DU FÅR DU STANNA HÄR OCH FRYSA MED OSS ANDRA!!! :)

2009-10-20 @ 23:02:57
Postat av: maria

KANSKE ja åker idjot :) annars ja åker lite senare oxå, vill inte va kvar här på gud jag gör allt för att komma bort

2009-10-20 @ 23:07:19
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0