i remember when i gave up loving you

idag d va skolaa å ja ville ba skjuta mig själv.. ångest på hög nivå! shit jag gick med "ångest i malmvägen"-team på facebook "/ hahah fråga inte, nicklas bad mig gå me.. iaf vi hade spanska första lektionen vi gjorde sådär läxförhör fick alla rätt, sen vi fick tbx våra prov & jag fick mvg juste matte lektionen haha knas, vi hade tyska läraren så ja har inte fått tbx mitt prov än, säkert -----------ig om inte mer minus! :/ iaf de blev katastrof i klassrummet sen som vanligt nicklas ska tro han kan flyga hahahahahahha sjukt ! sen vi  hade engelska DÄR JAG FLIPPADE UR !! ja slänger mitt papper i klassrummet haha ja skrek ja ba FUCKING HOR SKOLA KNULLAR ER ALLA, sen ja tagga ut.. kunde inte kontrolera mig själv så ursäkta mig ifall någon lärare läser de här, skit fula allihopa..
efter skolan ja å evin tagga t centrum skulle möta upp min storebror men istället dök någon annan upp.. SHIT ASSÅ, när jae påväg att komma över så dyker han upp :) Fan va najs asså å man blir tvingad att hälsa, de däär e naajs de med.. shit ja saknar hans närhet HAH d va bra ja hälsa, eller nej? eller joo.. nej ja vet inte aboow på gud dör för han  :/ aja, se de från ljusa sidan ja dör imorgon av att ja drunknar i ångest skiten asså <ZFGXHZ<GIUF<SILGFY<LZFYGLY !!!!
/ maria, & ingen jävla peace för jag har inte det!!


keyshia cole - heaven sent
lyssna på texten


I wanna be the one who you believe
In your heart is sent from
sent from heaven
There's a piece of me who leaves when you gone
Because you're sent from sent from heaven
I wanna be the one who you believe
In your heart is sent from sent from heaven
There's a piece of me who leaves when you gone
Because you're sent from sent from heaven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0