i risk my life to feel your body right next to mine

kom hem för ett tag sen, bara chillat haha alejandro bjöd mig in i värsta konversationen hähä fick kontakt me 2 styckna iaf tunga människor, en från uppsala & en från angered :D Gulnaz & Asse - hahahahaha vilken konversation säger ja bara.. anyways nu jag gör inte mycket.. ja & felli va i stinsen med min bror lr asså han jobbar där för tillfället hos min morbror, vi gjorde han sällskap sen han ville vi skulle köpa grejer till honom i VINN så vi gjorde det, sen de fanns sån där rasta grejs utombutik alltså de va inte butik som KICKS utan den va framför VINN, haha de vah tungt köpte 4 grejer därifrån de blev 80 spänn :D 2 rasta armband 30 per styck, sen 2 nyckelring 10 kr per styck :D Sen min bäästa broder fixa grejer till mig hähä that's secret, thank you very much & juste jag å felli fick ta yoggi yalla som vi köpte ti han ja ba får ja ta en ? han ba aa ge ti felli oxå ja ba haha okej sen vi drack dom asså skit goda svär på allt, ska be min morsa köpa sånna där grejer... ASSÅ HAHAHAH alex hane tung jag driver inte han ba ska köpa 2 hamstrar, ja ba lääh pappa köpte en hamster till mig du ville oxå ha en sen han köper ti dig oxå du bah; " maria hadi ta hand om min om den dör säg till " HAHHAHAHA ALTSÅ FETT SYND! iaf sen han ba kan man låta hamstrana springa runt på golvet? ja ba AAAA SÅKLART INGEN KOMMER TRAMPA PÅ DOM å felli dog av garv, sen ja ba hallå du ska köpa hund, han ba aa på vintern vänta bara ;) HAHA ajde .. men jalla orkar inte skriva mer, peace ♥
/ maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0