i will always love you

Sitter & diggar Whitney Houston HAHA :D fett länge sen ja svär, kan alla hennes låtar utantill, uppväxt t hennes musik iallafall, sen hundra tankar i mitt huvud snurrar, har lite sådära panik ångest! Matte prov snart, sen NO labbraport fan vet jag, ska fixa fram en massa pengar för olika saker. Konfan, som snart är helt upptaget.. PANIK! vet någon var man får tag i dom dära papprerna, fick hem dom.. Men tror min mamma slängde dom, för hon fråga mig, hon ba ere hära något för dej, ja ba nej.. sen ja gick, vet inte vad jag tänkte med. IALLAFALL, så jag behöver papprerna. nu tror ja ska börja avrunda & lämna datan, tror det hära blir sista inlägget för idag :) kisses
felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0