i'm back

e tillbaka, vi skulle köpa jackan idag, men allt va stängt & så när mami kom hem, så vi ska åka imorgon vid elva och köpa :) mami skjutsa mig, karro & maria va på sam's men dom kom mötte mig, vi gick t solariumet, haha va ska man göra ja är hudtyp 2 -.- blond, grå - blå ögon, sen ja har liite fräknar på mina handleder :s iallafall, solade 10 minuter HAHAHA de blev liite skillnad, men inte mycke alls, man ser nte att ja solat iallafall, men ska sola nästa vecka igen iallafall. sen khaled kom t oss. han skulle hem sen, sen vi mötte lina nudar sihem & nathanya, dom skulle t centrum vi följde med. sen ja maria & karro åkte t kista , sen därifrån tbana t solna. vi följde med henne, till typ centrumet, sen vi tappade bort oss lite, vi skulle t pendeln, men vi hitta nte, så vi tog bara tunnelbanan t kista sen därifrån t sollentuna, i sollentuna vi satt snacka lite minnen, som vanligt dåra :) & sen tagga hon, så gick ja till lotta miriam & pauli, vi va sådära ett tag sen tagga hem vid kanske tio.. en ganska lugn lördag för min del, skriver lite senare. peeace n' love from feelli !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0