it's hard so see who's real

alåå, jag vaknade 11:30 hahah bara för jag lagt larm på de, nu ja sitter å chillar.. Felli är oxå äntligen vaken för första gången den här tiden, Gizem är alltid det. ska bara fixa mig runt 12 halv 1 sen ska möta upp dom på perrongen sen åker vi till solna & dansar.. Marilyn ska jag möta innan dansen i sollentuna för nu är jag jävligt arg asså! men jag lovade henne inte göra något så aa.. MEEEN JA KMR MANGLA HENNE OM HON GÖR NÅGOT MER MAMMAS !! shit kolla, ja har grov ångest & jae fett sur tänk imorgon jag har träning asså boxning vi ska köra sådär självförsvar då jag ska ta ut allt på träningen o ba flippa ur hahahahah !
JUSTE, igår ja snackar sådär med nadia sen ja webbar med alejandro och jasin.. aså d va cok roligt för nadia skicka porr sida till mig, å de va låten " right round " asså snubben snurrar på sin grej hahahahahaha å saken e ja skulle skicka de vidare t alejandro men jag råka själv klicka på de där hhahahaahh fan va roligt jag dooooog av garv asså kunde inte sluta garva aaldrig sett nå sjukare förut..
vi har våra stunder ibland hahahahahah ;)

/ Kung Mary


Kommentarer
Postat av: Marilyn

ÄLSKLING ! du finns alltid där för mig tack habibi<3

2009-10-18 @ 12:07:14
URL: http://kungmarilyn.blogg.se/
Postat av: Nadia

JAAAAAARU NADIA ÄR JU PORRKUNGEN VAD SKA MAN SÄGA <3

2009-10-18 @ 12:09:04
Postat av: maria

Marilyn; & d kmr fortsätta så tills vi dör :)

Nadia; AAAAAAAAALLTID <333333333333333333333

2009-10-19 @ 15:58:14
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0