i've been thinkin' of you all day long, baby all this i write is for you.. if you only could come back i miss you

rubriken säger allt..
va kan man säga, det där var tider jag aldrig kommer glömma..
shit att ja gjorde allt de där för han & folk fattar inte varför ?! jag
vet d va fel av mig alltihop men walla ja hade inget annat val kan
inte låtsas som ingenting, de jag kände d va äkta & då ja va tyst sa
aldrig nånting.. men svär på allt jag är förändrad kan du inte bara inse d?
jae cok ledsen för allt som hänt för allt jag sa, jag ångrar varendaste
ord från mitt hjärta jag ber varje kväll till Gud om att allt ska bli bättre
med tiden, det kommer.. men jag orkar inte bara vänta jag pallar inte
trycket, när jag sa allting till dig ansikte mot ansikte den kvällen
det kändes som 1000 knivhugg i hjärtat, ja sa allt jag mena men ändå
fattades det något..

fan att allt just blev såhär..
fuck allting, pallar inte mer re slösar min tid bara på tänka på ngn så fucking mycke
Å DE ENS INTE TILL NÅGON HOR NYTTA !!!!!!!!

/ Maria


Kommentarer
Postat av: meliie

fin blogg :)

2009-10-19 @ 17:54:15
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/
Postat av: meliie

fin blogg :)

2009-10-19 @ 17:54:18
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0